søndag 31. januar 2010

Korea har gjort noe mystisk med meg....


De som kjenner meg godt vet at jeg aldri har klart å sove på siden. Jeg har i flere år bare klart å sove hvis jeg har ligger på ryggen.. Men siden jeg kom til Korea har det skjedd noe mystisk. JEG SOVNER PÅ SIDEN. Hvordan dette er mulig. Har jeg ikke peiling på. Etter å ha sovet på ryggen siden jeg var sånn..10 år, klarer jeg ikke å forstå hvorfor jeg plutselig legger meg for å sove på siden i stedenfor. Ikke nok med det, de som kjenner meg vet sikkert også at jeg liker å sove lenge. Nå våkner jeg automatisk klokken 8-10 tiden om morgenen og er lys våken. Så da hopper jeg rett opp uten å ville sove lengre. Jeg har også hatt stor lyst til å spise kaker i det siste, jeg liker egentlig ikke engang kaker. Syns egentlig kaker er fryktelig kvalmende.. Men nå går jeg rundt å tenker "aaaaah, kaaaakkkeeee". Noen som har lyst til å vedde på hvor mange kilo jeg går opp i år??

6 kommentarer:

  1. Woah, på siden!!
    Hahahaha, Korea er rart. Det skjer nok noe merkelig i underbevisstheten din eller noe sånt.
    På siden! XD XD XD XD

    SvarSlett
  2. Også kom jeg på noe; sjekker du statistikken din?
    Ser folk reklamerer for bloggen din her og der. ^^

    SvarSlett
  3. 안녕하세요~?
    Jeg var i Korea i fjor i et år som utvekslingselev, så jeg storkoser meg med bloggen din!
    Korea er et fantastisk land, selv om det tar litt tid til å venne seg til alt og alle xD
    Jeg håper du kommer til å kose deg der, og jeg kommer til å følge bloggen din :3
    - 린~~

    SvarSlett
  4. tror korea gjør deg godt jeg marita,derfor du kan sove som du vil og plutselig like kaker.syns bloggen din er så morro å følge med på.fortsett med det.klem fra tante.

    SvarSlett