søndag 10. januar 2010

Shopping i Sincheon



Var på shopping i Sincheon i går og i dag. I går kjøpte jeg for det meste bare mat! Høres ut som et matvrak..Men gikk en ekstra lang tur bare for å få gå litt. Røre litt på flesket! Sincheon er området rundt universitetene her. I går var jeg i hovedgata utenfor min skole, Yonsei. Gikk ut litt sent på kvelden. Er ganske pent ute her når det begynner å bli mørkt. Er masse lys,musikk i gatene, og mye mennesker. Det som er så fantastisk her er at butikkene er opp mye lengre enn hjemme i Norge. Det er til og med shoppingsentere som er oppe hele døgnet.

Tok å filmen litt av shoppinggata utenfor universitet mitt så dere får se hvordan det ser ut som. Muligens filmen tar litt tid å lade fordi jeg bruker photobucket. Er vist bannet å laste opp videoer på youtube i Korea??








Anyway, her er filmen! Kanskje det tar en stund å laste? Men smør dere med tålmodighet folkens! Tok ikke noe bilder av det jeg kjøpt den dagen her, fordi ja...Bare mat! Mat er ikke sååååå spennende!Bare litt!!

I dag var jeg i shoppinggatene utenfor Ewha Women University. Serriøst, beste shoppingstedet jeg noen gang har vært på!!! Sykt mange butikker. OG SYKT BILLIG. Herregud, blir helt skjelven i knærne bare av å tenke på det. Utrolig mange herlige skobutikker. Drømmesteder for alle jenter som elsker å shoppe. I og med at shoppinggatene er lokalisert utenfor et kvinneuniversitet, er alt rettet mot kvinner. Klærne,skoene,baggene,smykkene osv er alt såååå billig og ganske bra kvalitet også. Eneste negative er at alle klærne er i One Size. Så om du er litt stor, eller uvanelig høy eller noe, kan det være litt vanskeligheter med å finne klær på det stedet her tror jeg. Er sykt glad for at jeg gikk ned 15 kg før Korea. Verdt det når jeg kommer til en shoppinggate som dette <3333>


Her er hva jeg fikk kjøpt mens jeg trasket rundt alene:



En helt normal hettegenser. Jeg har bare kjoler og nesten ingen gensere i det hele tatt. Så har har nesten ingenting å bruke til olabuksene mine. Jeg elsker å kle meg opp i kjoler, men greit å ha noen casual mens jeg bare sitter inne på internatet.

Enda en hettegenser.. Den er faktisk LILLA. Ikke blå som på bildet her!


En kjole/topp. Ligner i grunn veldig mye på sommer/høst kolleksjonen til Liz Lisa. Husker ikke om det var høst eller sommer sånne kjoler var litt populært i gyaru verdenen..Jeg er langt etter asss.

En søt rosa genser. Er perler og bling bling på midten, men syns ikke..Er mye finere irl. Bare bajskamera som tuller med bildene mine.

Hettegenser med kanin på! Kaniner er jo søte så, måtte ha den!

Kjole med hjerter på. Kjempesøt


Mat så klart, he he. Ramen nuddler, brød og syltetøy. Serriøst, syltetøyet her er skikkelig mystisk! Er UTROLIG seigt! Klarer nesten ikke å få skjeen ut av glasset når jeg skal få ut litt jordbærsyltetøy. Tror det er 90% sukker eller noe, litt ekkelt. Men fins nesten ikke annet pålegg her. Og alle brød er loff...De spiser bare hvitt-brød. Litt ekkelt når jeg liker grovt, men det fins ikke..Ikke engang på bakeri.

Øyevipper,neglelakk og neglelakkfjerner


Nytt par med uggs. Jeg er ikke noe superfan av uggs. Men de gode å gå i..Så kan bruke dem når jeg skal gå til butikken og tilbake med mye varer. De andre skoene jeg har med meg er ikke så veldig behagelige å traske rundt i. Så måtte kjøpe et nytt par med sko.



Hjertering. Kjempesøt. Men prøv å ikke tenk for mye over at jeg har pølsefingrer på det bildet her. Er litt ekkelt, men sorry! Har ikke fotogene fingre!


Ny lommebok. Den gamle er så liten, så popper opp når jeg har for mange lapper i den. Så trengte ny.

Kronehalskjede. VERY NICE


Hjerteøredobber

Sløyfeøredobber


Enda mer sløyfeøredobber!!


Og sist men ikke minst enda ett par med øyevipper. Elsker det merket her, utrolig bra øyevipper. Enkle å få på og limet sitter lenge. Men er litt lol at de heter "Darkeuniseu" på koreansk. Høres så hardcore ut! Haha.

Det er i grunn det jeg har gjort de to siste dagene. Gått rundt å sjekket ut butikkene rundt unversitetområdet. Kommer til å bli sprek om jeg fortsetter slik! Har gått ca 4 timer rundt hver dag nå. Kommer til å få de leggmusklene!! PENT! =D

Nå skal jeg på butikken å prøve å kjøpe et helt brød. Er vanskelig å finne brød her. Tror ikke folk spiser så mye brød i Korea..Så kryss fingrene for meg at jeg klarer å finne det!

6 kommentarer:

  1. Så søt sløyfering! Jeg vil også ha XD Hørte jeg Emotion i videoen et sted?

    SvarSlett
  2. Liker du korea til nå eller? Er det som du hadde forestilt deg det?

    SvarSlett
  3. Aw, jeg så mobildeksel med Svampebob-motiv to ganger! Det så fint ut der da. Og gratulerer med nye ting. ^^

    Og Mona: Jeg hørte også Emotion! :D

    SvarSlett
  4. Mona: Ja, den er søøt. Og var kjempebillig xDD
    Kanskje? haha, vet ikke. haha

    Camilla: Ja, elsker Korea så langt! Savner ikke tilbake i det heletatt. Hadde egentlig ikke forestilt meg så mye. Men er posetivt overrasket over hvor lett alt har gått

    Jørn: Ja!! Bare si i fra om du vil ha xDDD haha

    SvarSlett
  5. åh, serr! Den kjolen med hjerter var nyyydelig! :D :D

    SvarSlett
  6. acidcandy: Jaaa =D Og kostet bare rundt 50 NOK =D <333

    SvarSlett