tirsdag 5. januar 2010

Jeg lever enda! Lang oppdattering! Del 2.

Spennende. Hva jeg har i kjøleskapet mitt!
Noe merkelig brus med druesmak, melk,caffe latte,vann og juice


Frukt,salat og yoghurt

Hovedbyggningen

På vei til utenfor skola

Shopping gate

I parken på skola

Parken

Parken


Anyway. Om det er noe dere vil jeg skal skrive om, nevne, ta bilde av eller hva enn. Bare si i fra! Jeg er med på det meste, yiha!

Og jo..Les del 1 først! Måtte lage to deler, tok sååå lang tid å dra alle bildene til nederste delen av innlegget. Vet noen om det går å endre at ikke bildene kommer på toppen av innlegget når jeg legget til bilder??

Ha en fin dag alle sammen, selv om jeg vet dere sover nå!

6 kommentarer:

  1. ser ut som om det er veldig fint der!

    SvarSlett
  2. Så pen han er :)
    Fint at du har det gøy :D Mer mer, skriv mer!

    SvarSlett
  3. Søt han gutten din. Jeg trodde ikke det var snø i Korea jeg. trodde det var bare sol og fint. Men så feil kan man ta:) Lykketil på skolen i morgen.

    SvarSlett
  4. Åh, han var supersøt! :D Kjempegøy å lese det du skriver, har alltid vært nysgjerrig på Korea ^^

    SvarSlett
  5. Skriv om Won Kyung, lol!
    Jeg vil egentlig høre om alt, jeg. ^_^
    Åssen det går å kommunisere med folk, hvilke folk du møter, hotte afrikanske duden som ikke slutter legge an på deg, også videre. XD

    SvarSlett