torsdag 28. januar 2010

Koreansk toalett??


Noen gang lurt på hvordan et koreansk toalett ser ut?? Ikke slike hull i gulvet toalett, men slike super kule med mange knapper? Vel...Nå trenger du ikke å lure mer! Jeg skal vise dere! Bare ta en titt på min video (sorry jeg er mongo å filmer FEIL vei...Jeg har nok skada for mange hjerneceller):






Er vel også verdt å nevne at jeg har nå vært her en månede alt!! Fy som tiden går!! Ukene går som bare fy! Hva er vel ikke bedre å ferie at jeg fortsatt lever enn med denne skjønnheten her:

Namnamnam.
Nå tenker du sikker "Æsj Marita, så ekkel og usunn du er din halvfete gnom!" Men til mitt forsvar.....Skal jeg trene som en tulling på rommet mitt etterpå. Fordelen med å ikke ha en romkamerat,ikke sant?? Kan gå crazy og besherk på rommer mitt uten at noen kan se meg. Muligens sidemannen kan høre meg. Men vettu hva? Jeg bryr meg ikke! Makan til høylytte amerikanere skal du lete lenge etter. Dette en min "payback" for alt bråket de har irritert meg med. Marita workout bråk! Og jo, har gratiskuponger i kantina her. Men selger bare junkfood der, er amerikansk inspirert kantine, så spiser ikke så ofte der. Unner meg derfor bare en smoothie (sånn det skrives? jeg er teit) i ny og ne.

4 kommentarer:

  1. Hei^^ Kult do! Hvor høy er du egentlig? Er du på lik høyde med koreanerne?

    SvarSlett
  2. Emma: jeg er 160 cm. Men koreanere kommer i de fleste høyder =p mange er faktisk veldig høye!! Så ofte jeg er lavest.

    SvarSlett
  3. Haha, fancy toalett! Hvem ville vel ikke hatt rumpeskylling :3

    SvarSlett
  4. kuleste doen ever,en sånn skulle jeg hatt.litt spennende første gangen tenker jeg.

    SvarSlett