søndag 31. januar 2010

Dagens fangst!

I dag tok jeg meg turen til Hyundai Shopping Department. Hyundai kjøpesenter. Har sånn ca 10 etasjer, hver etasje for forskjellige ting. Som internettsiden sier "The most luxery shopping department". Kan ikke være mere enig. Utrolig masse merkebutikker overalt, sånn high brand merker, som ikke normale folk kan ha råd til å kjøpe. MEN JEG DERIMOT. Hehe.. Neida..Jeg shopper på salg såklart ='D

Fant også EGOIST butikk i shoppingsenteret. Utrolig herlig butikk. Men gadd ikke å se så mye rundt i butikken. De som jobber der skremmet vettet ta meg. Neida. Men de er ganske skumle. Høye high fashion damer med bobsveiser som følger deg overalt i butikken. Tror sikkert jeg er en rik amerikaner på shoppingtur. Vil nok bare lure alle pengene ut av meg, noe de sikkert kunne klart om jeg hadde blitt der lengre. Blir helt "gakk-gakk" i hodet av å være på steder med mye fint.Hadde jeg vært rik hadde jeg nok vært den perfekte kunde, men den gang ei.

ANYWAY. Planen var jo å lage et lite innlegg om hva jeg faktisk kjøpte. Burde vel stoppe å skrive før det blir for mye, og kjedelig som vanelig.



OoOooh. Hva lurer seg oppi posene tro?? PRØV Å GJETT!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Store posen lurte det seg en KÅPE. Jaaaaaa. Endelig! Er så lei den svarte kåpa mi. Den er kjempefin, det er ikke det. Men absolutt alt av hår henger seg fast på kåpa. Ikke alt hår da, ikke kroppshår. ÆSJ, tenk så ekkelt..Legghår og armhulehår på kåpa. Koselig. Merket er Kenneth Lady. Ler litt inni meg..Kenneth lady.. En...dragqueen kåpe?? Neidu, muligens jeg har sovet for lite, eller har sykt dårlig humor..Kanskje en kombinasjon av dem begge.



Fant endelig en rettetang! Nå kan jeg få rett og vakkert hår! Fra Philips, mystisk billig også. Hmmm.


Og eeeen...Nattkjole! Serriøst, jeg dauer nesten når jeg sover her. Rommet mitt er som en badstu, aner ikke hvordan jeg skrur ned varmen på ovnen. Klarer ikke å ligge i bare undertøy. Så må droppe pysjbuksa og toppen. Derfor måtte jeg nesten kjøpe en nattkjole i stedet. Nå kan jeg til og med dra på overnatting og være den søteste! ='D Vet dere missunner meg =)

Neidu, nå skal jeg trene, så rette ut håret...Deretter spise jordbær med melk mens jeg øver på koreanske ord. Jeg er blitt helt jordbær hekta i det siste! Kjøper jordbær fra den koselige fruktmannen nesten hver dag jo. Nå begynner han å gi med gratis frukt. Stamkunde jeg heller??

3 kommentarer:

  1. Den kåpen var SYKT FIN OMG <333333

    SvarSlett
  2. åååh, så fin kåpe!!! :D Skulle ønske jeg kunne se deg i den. LEGG UT BILDE! :D Sikkert kjempe søt.

    SvarSlett