fredag 22. januar 2010

Verdens kuleste kake,men ikke så kule skolebøker....

Kjæresten har bursdag i morra,og i den anledning var jeg ute i sta og kjøpte verdens kuleste bursdagskake..Kanskje ikke verdens kuleste, fins sykt mange kaker. Men kul er den, og veldig søt!!





Tenkte jeg skulle vise fram skolebøkene min, om det i det hele tatt er noen som er nysjerrige på hvordan de ser ut..


Her er da leseboka mi. Boka som skal ja...Lære meg å lese bra!! Boka jeg hater mest, mest fordi læreren er skummel. Snakker ikke engelsk i det hele tatt, så timene med hu er litt skumle.

Her er lære og skrive boka mi. Utrolig kjedelig bok. Men er da nyttig, så skal prøve å ikke klage!




Sist men ikke minst...Min favoritt bok! Lære å snakke boka.. Den har også mange oppgaver, som egentlig er vanskelige å forstå. Men når jeg først forstår dem tenker jeg "aaah, så dum jeg er..Det var da ikke vanskelig!" Så har egentlig et elsk-hat forhold til den boka her. Jeg elsker den når jeg forstår, men hater den når jeg ikke gjør det.

Se så nydelig min skrift er. Haha.. Ser ut som en liten unge som har skrivd..Kanskje jeg må gjøre litt flere oppgaver i skriveboka...Ikke en dum idè..

Sist men ikke minst..Jeg er smart å henger post-it lapper på alle tingene i rommet mitt..Ser skikkelig stygt ut. Men valgte hvertfall rosa lapper. Så da er det OK.



6 kommentarer:

  1. skikkelig fin kake da,blir spennende og smake på,bra at won kyung er hjemme igjen til bursdagen sin.skolebøkene dine ser fryktelig vanskelige ut,lurt med postit lapper...stå på søte deg.

    SvarSlett
  2. Kjempekul kake da :D

    SvarSlett
  3. Jeg vil også ha en sånn kake:)

    SvarSlett
  4. Jeg synes bøkene dine er interessante!

    Du er så flink! Bra det fantes rosa post-its til deg. Jeg savner deg, Puffeluff!

    SvarSlett
  5. Du er utrolog flink til å skrive koreansk! :O

    SvarSlett
  6. hei,bra med deg.sitter sammen med heidi og ser på bloggen din.håper det gikk bra på semester prøven din.tvi tvi.klem

    SvarSlett