fredag 5. februar 2010

Coex med Ingrid

I dag var jeg på Coex sammen med Ingrid.
Coex er et av asias største kjøpesentere. Er ikke det kult eller??? Kjøpte ikke noe spessielt der, bare hårspenneting og hårklype. Jeg er en vild shopper!! Tok noen slike stickerboot-bilder da, kjempegøy å dekorere! Vil gjøre det flere ganger!!!
Var utrolig gøy og koselig!
Var også flink å tok subway alene til Gangnam(okida, ikke så flink..Var ikke vanskelig!). Men kan late som jeg var litt flink hvertfall!!

Jeg er sykt trøtt nå. Venter bare på at håret mitt skal tørke, så jeg får rettet det ut før jeg legger meg til å sove. Orker ikke å skrive særlig mye mere nå. I stedet kan dere nyte noen deilige bilder jeg har tatt:




Han river!



Random hus??


En do! Har faktisk blitt vant til å bruke slike doer. Er greit om vinteren når dosetene er superkalde! Problemet løst,finn en do som denne!




Etter å ha siklet på iskrem i flere måneder, her fikk jeg endelig iskrem!



På gåturen hjem fra subwayen



Prøver å spise opp smultringen?? YumYum.


Lyst på slike hjertebriller in real life også! Er dem ikke fantastiske?=D


4 kommentarer:

  1. Hvordan fungerer de doene? o.O Står man over dem?

    SvarSlett
  2. Det ser jo ut som et pissoar. XD

    SvarSlett
  3. Så sykt ekkel do XD Foretrekker the real deal framfor det der ass!

    SvarSlett
  4. mona: Noengang prøvd å gå på do i skauen?? Vel,det er slik man bruker doen! Sette seg på huk over!

    Jørn: Ja, er vel i grunn det det er også ;D

    fride: Pingle ass! lol

    SvarSlett