torsdag 18. februar 2010

Min nye mobil!




Har endelig fått meg mobil! Slipper å ha vanskeligheter med å ha kontakt med omverdenen utenfor mitt internatrom. Ganske greit i grunn vil jeg påstå. Valget falt da på en ROSA mobil, såklart. Hadde ikke kjøpt meg mobil om den ikke var rosa. Hellooooooo. Mobilen er fra LG Cyon, liker LG mobiler best her, fordi det er somregel søte å se på. Noe som er det viktigste for meg når der kommer til mobil...Ja, jeg er litt teit.




Rosa, rosa, roooosssaaaaaa! Oki, bildet er dårlig, fordi..Lyset i rommet mitt er dårlig..En ond sirkel eller hur??



Lysende bilde av godteri på dekselet..Kanskje folk tror jeg er en usunn fet jente når de ser mobilen min, he he he he..Det som irriterer meg, hvem i granskhauen fant ut at de skulle blande ROSA OG RØDT SAMMEN? Det er jo passe teit. Alle i heeele verden vet at rosa og rødt er nei nei nei sammen. Burde ta meg en prat meg LG designerne...


Ikke fortvil..Ikke noe rødt tull inni mobilen altså, da hadde jeg klikket i vinkel! Legg merke til hvordan jeg ikke har noe bakgrunnsbilde på mobilen. Bare den stygge som følger med. Har ikke usbkabel på koreansk mobiler, og bluetoothen på pcen min har bestemt seg for å gå imot meg. Så får ikke overført bilder fra eller til mobil. For et liv..Jeg som har tatt så mange nydelige bilder da gitt.


Til tross for bluetooth-tull har jeg en posetiv side med mobilen. Gratis tvkanal titting..Får inn ca 10 kanaler. Så kan kose meg på subwayen med de herligste koreanske dramaserier jeg ikke forstår noenting av.. Er ikke jeg heldig??

Må si unnskyld for at min blogging ikke helt er på topp. Har ikke noe liv for tiden, så har heller ikke noe å blogge om. Mobil er vel månedens happening. Det sier vel litt??
Koser meg med lekser og soving for tiden. Dagen min ser slik ut:

08:00: Stå opp
09:00-13:00: Lære koreansk
13:00-13:30: Gå på butikken
14:00-18:00: Jeg sover.. (Mest lykkelige tiden i løpet av dagen)
18:00-18:30: Spiser
18:30-22:00: Lekser
22:00-22:30: Gjør meg klar for senga
23:00: Sover nok en gang..

Så, som dere ser, har jeg absolutt ingenting å blogge om. Så jeg må si sorry for et litt skuffende liv. Håper det skjer noe spennende jeg kan blogge om snart. Lærer angriper elever med høytrykkspyler, elefant rømmer fra Seoul Zoo og bryter seg inn i klasserommet mitt,Obama flytter inn på internatet etc. Bare å krysse fingrene for at noe superkult skjer i nærmeste fremtid! ;D

Ha en fin dag!











5 kommentarer:

  1. Så kult med tv på mobilen da. Jeg har også rosa mobil.MEN ikke noe rødt på den:) Håper du trives da selv om dagene dine ikke er så veldig spennende. Jeg har vært hos Linda og Mattis i dag.Og julie da:):)Da hadde jeg ikke sett henne på to dager. Hun er så søt Marita. Skulle ønske du kunne sett henne nå. Men snart så legger vel Linda ut bilder tenker jeg. Hun kom hjem fra sykehuset i dag. Da fær du kose deg med lekser og senga. Kos.

    SvarSlett
  2. kjempekul mobil,helt deg.fint at du kan se tv på den da.synes den er fin jeg selv om det er litt rødt på den.bra at du kan ringe vennene dine der nede.

    SvarSlett
  3. *o* Naice mobil! :D Kyaa~~ Lest gjennom hele bloggen din når jeg fant den ^-^ Hmm, kanskje du kan endre fargen på instillingene på mobilen? D: I alle fall det på foran ^^; Skulle vel være mulig?

    Haha, kos deg med lekser osv. Hadde vært glad hvis jeg var i korea! Siden jeg leste bloggen har jeg fått lyst til å gå på universitet i enten korea eller japan- mest sansynelig korea. Visste ikke at man kunne det før XD Er tross allt bare på mitt siste år på ungdomskolen. Men høres kjempe gøy ut C:

    SvarSlett
  4. JEG KLIKKKERRRR!
    herregud jeg har så sinnsykt lyst på den mobilen argh. sykt heldig!

    kan du ikke starte en shopping service fra korea eller noe? :P haha det hadde vært fantastisk.

    SvarSlett
  5. bi-chan: går desverre ikke ann å forandre farge ^^

    det er kjempegøy! anbefales! hardt til tider, men verdt det ;)

    viva leng: Mobilen er kjempesøt =DD

    Jajo, kanskje når jeg vet hvordan jeg får sendt post! =)

    SvarSlett