søndag 21. februar 2010

Hatt en fin helg!


Hatt en kjempe koselig lørdag denne helgen her. Har faktisk, tro det heller ei vært litt sosial! Er ikke det utrolig??? Begynte med at jeg skulle ut en tur for å kjøpe noe rensegreier til huden, begynt å få litt uren hud i det siste..Hater å ha uren hud. Så da ville ene koreanske vennen min være med meg så jeg slapp å gå på shopping alene. Endte opp med å dra på Lotte departmentstore. Egentlig et sted for rich people. Men morsomt å bare vandre rundt å se på ting. Fant en Hello Kitty butikk utenfor senteret da, i en av bakgatene. Var litt i det crazy hjørnet og kjøpte en hårspenne! Etter det dro vi tilbake til Sinchon(mitt sted). Hvor vi dro på bar og deretter norebang (karaokerom). Kom hjem i tolv tiden. La meg med en gang jeg kom tilbake, var litt trøtt..

Klokka 3 om natta ringte kjæresten for å spørre om jeg ville være med ut å drikke.. Helt grei tid å bli ringt på det. Men som den nattpersonen jeg er (eller ikke), sa jeg ja til å bli med ut. Han ville vise meg fram til noen av hans eldere venner. Så fra halv 5 til 8 om morran var jeg med på et spisested for å drikke. Merkelig nok var jeg ikke trøtt i det hele tatt, som er et under til å være meg!

Nå har jeg akkurat vasket og støvsugd rommet mitt. I morgen skal jeg nemmelig flytte over til et nytt rom, i en helt ny byggning. Blir spennende å se hvor lite det rommet er. Sikkert superlite. Menmen, bra jeg ikke er stor i høyde da, får plass i de fleste steder. Så det skal gå BRA. Bare litt kjett å bære over alle tingene mine til det nye stedet.

Neidu, nå kom jeg på at jeg har glemt å vaske pulten. Så.. BAI:

1 kommentar:

  1. det var jo seint og gå på byen,merkelig døgnrytme dem har der nede.men samma det bare du har det gøy.men å kjøpe ei hårspenne det er vel å ta av litt...ha ha
    håper hybelen er bra,og at du vil like den.

    SvarSlett