mandag 1. november 2010

미안해요

Sorry alle sammen for at jeg ikke har skrivd en verdens ting på sånn 10 år..
Jeg har faktisk ikke hatt skrivelyst eller ork til å skrive av diverse grunner som noe så enkelt som å være lat til kjærlighetssorg, til random andre store og små grunner.
Men nå skal jeg ta meg selv litt i nakken og skal faktisk skrive en del nye innlegg om forskjellige temaer.
Men jeg satt på trimsykkelen i dag og svetta ræva ta meg tok jeg i samme slengen fram kladdeboken og skrev ned en liste med rundt 20 ting jeg kan skrive om.
Tro det eller ei, men Marita er i sitt kreative hjørne mens hun trimmer. Muligen jeg må ty til trimsykkel mens jeg skriver på bloggen fra nå av.
Må også si unnskyld for at jeg ikke har svart på alle spørsmålene jeg har fått på diverse forskjellige sider. Må si meg at jeg er mektig imponert når jeg får meldinger med spørsmål på sider jeg er medlem på der jeg trodde ingen andre viste jeg var medlem med brukernavnene mine som er sykt random laget.. Beviser vel bare at dere leserene mine er sykt smarte og...litt stalkerish? Men det er bare kos!

Grunnen til at noen av spørsmålene ikke er svart på er i grunn at jeg alt har skrivd noe om det tideligere i bloggen. Eller at det er sykt enkelt å finne ut selv på en fantastisk side kalt google. Prøver å ikke virke sur,irritert eller noe i den duren når jeg ikke svarer. For det er absolutt ikke meningen. Men tingen er at det er veldig enkelt å finne svaret selv om dere prøver. For å si det på den måten. Se på meg.. Jeg er jo ikke i grunn den jenta med den største intelligensen. Men klarte å ordne alt selv både før reisen og i Korea. Jeg er et bevis på at alle klarer!

Men ja...Tilbake til temaer ja. Om det er noe dere vil jeg skal skrive om. Kan i grunn være hva som helst. Alt fra turist greier til hvordan du sjekker opp en koreansk mann på byen..For det er jeg skikkelig pro på.. Neida. Men ja. Jeg er åpen for å skrive om det meste. Så har dere noen forslag, ønsker eller noe dere dør om å få vite om. Spør og jeg skal skrive det ned på min halvsvette notatblokk.




2 kommentarer:

  1. hei, så flott at du har begynt å blogge igjen :) jeg vil bare si at det er ikke meningen til å være "stalkerish" det er bare det at når du selv har tenkt å gjøre det samme som du så begynne man å lure og vil vite så mye som rådgiverne på skolen ikke kan svare, men flott at du syns det er koselig :p jeg har noen forslag for eks, hvordan din erfaring med språket var, om fagene var på engelsk eller koreansk noe som har med hvordan din erfaring i korea er vis du skjønner x) Fighting!

    SvarSlett
  2. sikkert mange som har spurt om det samme, så jeg beklager at jeg gjør det igjen.
    - akkurat hvor mye har du betalt for å gå på den skolen?
    - oooog, får man igjen de pengene man sender med søknaden for å komme inn om man ikke kommer inn?

    hilsen silje ^^

    SvarSlett