fredag 30. april 2010

Hvorfor jeg blir feit


Korea er ikke landet det slanking er enkelt. Rett og slett fordi det er alt for mye fristelser.

Her om dagen var jeg på et utrolig søtt sted. Prinsesse Cafe for jenter. Alle gjester får tildelt hvert sitt lille rom, plass til fire jenter, som er innredet som små prinsesserom. Tro det eller ei, men det er ikke forbeholdt barn!




Søte skyvedører og sofaer. Alle rom var dekorert forskjellig.



Lyskrone jeg har veldig lyst på. Gardinene også i grunn.


Enda et søtt lys.

Iskremen vi fikk. Var fantastisk. Banan,kiwi,jordbær,grønnte,sjokolade smak. Hadde også drikke nederst i bunn samt masse frukt.


Kaker. Søtpotetkake,sjokoladekake og ostekake.

Bilde av nesten alle herlighetene. Mango smoothie og te.




Andre matbilder:


Gårsdagens mat. Japansk spisested, var namnam.



Koreansk mat. Kylling.


Typisk koreansk spisested.



En god coctail.



Typisk koreansk barsnacks.



Enda mer mat.

Enda mer koreansk mat...!



Besøkte Cafeen fra Coffee Prince. Koreansk drama om noen følger med på det?

Honning kaffen vi bestilte. Jeg fikk den søte bjørnen. Anne sin katt ser slem og ondskapsfull ut.


Dett var dett...Nå skal jeg ut å...Spise igjen på et fancy sted, så adjøøø!

5 kommentarer:

  1. ser utrolig godt ut,hadde sikkert spist en masse hvis jeg hadde vært der,må jo unne seg litt god mat med god samvittighet,det er en del av det og være i korea,må jo prøve litt forskjellig spennende retter,før du reiser hjem til mamma`s kjøttkaker.og så den fine isen,mmmmm ser kjempegod ut.skulle hatt jentekafeer her også:-)

    SvarSlett
  2. ser kjempe digg ut spørr du meg. Og så morro med sånne cafe`er. Skulle vært litt sånn her i Norge også.

    SvarSlett
  3. Stilig kaffe! Lurer på hvordan de får det til, de asiaterne får til det mest :p

    SvarSlett
  4. Oooh, Coffee Prince! Kult!

    SvarSlett
  5. Som svar på spørsmålet ditt; jeg ser på Playful Kiss. Du kan se det gratis på viikii.net ;) veldig søtt

    SvarSlett