tirsdag 20. april 2010

En kjapp oppdattering!

Tenkte det var på tide med en liten oppdattering. Prøver å være rask, sitter egentlig med lekser,men får litt dårlig samvittighet når jeg aldri oppdatterer! Så nå skal jeg være litt flink jente å slenge med noen bilder!

Var nok engang i Myundong. Kan vel tenkes ut at det er mitt favorittsted å shoppe. Enkelt og greit fordi de har butikker med størrelser jeg kan bruke uten noen problemer. Var på jakt etter en olabukse, noe som jeg ikke hadde. Klarte til og med å finne en som passet bra!

Som jeg sa er jeg midt i leksene, så istedenfor å bable mye tull som sikkert ingen gidder å lese uansett kan jeg slenge med noen bilder :





Syns trærne her er fine nå som de begynner å spire.



Fin hvitfarge. Skal få meg sånn tre i hagen hjemme en vakker dag!

Den travle handlegaten i Myundong.

Synd bildet er så lite. Kan ikke se hvor rart mannen på bildet gliser for seg selv=(


En av 83491032 skobutikker <33>

Random bilde av handlegata.

Hva fangsten var denne gangen:

En av de få skoparene jeg har.

Mobilpynt og hårbøyle med sløyfe.


Hotpants som faktisk ser OK ut på meg. Det er et under i seg selv.



Sko som glitrer mye!! <333>
Tok 2 hull til i øret.



Sist men ikke minst. Nye stickerbilder. Blir aldri lei!

2 kommentarer:

  1. så fine bilder,skulle ha vært en tur i den handlegaten :-) synes foresten det er kjempegøy og lese det du skriver..

    SvarSlett
  2. Spennende bilder og som didiola sa jeg liker å lese hva du skriver :) Fine trær btw! Det er deilig med vår!

    SvarSlett