søndag 14. mars 2010

Mobilbilder

Endelig etter mye slit funnet ut hvordan jeg overfører mobilbilder til pc. Bluetoothen funka ikke på pcen putselig. Så måtte kjøpe mobil usbkabel for å overføre bildene. Så nå kan jeg vise noen av bildene jeg har på mobilen!

Hadde egentlig tenkt til å skrive om turen min til Lotte World. Fornøyelsespark. Alt noen uker siden jeg var der. Ikke fått overført bildene før nå. Men her er de hvertfall:




Mesteparten av Lotte World er inne. Innendørs tivoli. Ganske greit når det fortsatt er litt surt ute. Her er hvertfall bilde av en tømmerrenne, litt av den hvertfall..



Litt av inne arialet.

Utendørs.


Rip off av Disney Land?? Neida, ikke i det hele tatt



Piratskip. Min favoritt.




Stygge kostymer =)




Noe random??


Maten vi spiste. Nomnom


Andre bilder:



Flink å gjør lekser i kantina mens jeg nyter kakao




Fin utsikt fra shopping senter



Iste jeg fikk mens jeg ventet på min tur hos frisøren. Beste isteen noensinne!! Fikk levert på et kult svart fat. Service sier nå jeg!

Mitt nye hår som stritt. Sorry hånda, hadde teite og tørre lepper. Blæ. Mye vind ute..


Håret med krøller..Vet ikke hva jeg liker mest, med eller uten krøller...



Thats it


4 kommentarer:

  1. så gøy og se bilder,skulle hatt innendørs tivoli her også.hadde vært kult.fine bilder,og du ble kjempefin med pannelugg.

    SvarSlett
  2. blir mer og mer lik heidi du.det bildet med krøller er du prikk lik henne.vet faktisk ikke hva du kler best jeg heller.fint begge deler.

    SvarSlett
  3. :o
    Jeg visste ikke at du hadde flyttet til Seol! Så moro :D Trives du? ^^

    SvarSlett
  4. Hei der!!
    Ja, jeg har vist det. Haha
    Trives kjempegodt!! Angrer ikke et sekund.=D

    SvarSlett