fredag 25. desember 2009

Pakke Pakke Pakke!


Vil bare si at jeg håper alle hadde en fin julaften i går! Jeg hadde hvertfall en fantastisk julaften sammen med min familie. Fikk også det jeg ønsket meg i år, som jeg er utrolig glad for. Fikk en del jeg trenger til Korea. Som sminkepung,undertøy,deodoranter,mp3spiller,ds-spill,klokke osv.
Fikk også et par selbuvotter,er så evig glad for at jeg fikk selbuvotter,syns selbuvotter er sykt fint. Og noe typisk norsk må jeg jo nesten ha med meg.

Jeg er snart ferdig med å pakke alt jeg skal ha med til Korea. Drar jo på søndag, og det er jo veldig snart! Føler jeg blir litt småstresset over alt jeg skal pakke, tenk om jeg glemmer noe viktig? Skal hvertfall huske å ta med alt av ladere og ledninger til kamera,ds osv. Jeg er også litt nervøs for å pakke alt for tungt! Maks grensen er jo bagasje på 20 kg, begynner alt å bli ganske tungt det jeg har pakket, og mangler en del klær som skal pakkes ned. Betale overvekt på bagasje er jo sykt dyrt, så får håpe jeg klarer å holde meg under den 20 kg grensa.

Her er den deilig pakkelista mi:
Skrivebok og pen,neglelakk,solbriller,shampoo,balsam,bind,tamponer rawr,hårstrikker,hårbøyler,smykker,ppiller,håndkler,undertøy,sokker,pysjamas,sko,treningstøy,
kamera,barberhøvel og skum,tøfler,jeans,kjoler,gensere,strømpebukser,ladere,norsk-engelskordbok,gave til Won Kyung,dsi,mp3spiller,pass,lommebok,flybilett kode.

Jeg er dømt til å klare å glemme noe!

Fikk 100 dollar av bestemor og bestefar til turen min. Tenker på å bruke dem på flyplassen. Har så lyst til å kjøpe meg en god parfyme så jeg kan lukte litt godt. Så om noen vet om en herlig parfyme som lukter godt, rop ut! Fikk parfyme til jul av ene tanta og onkelen min. Men den lukter mann! Skikkelig stramt. Fikk parfyme av de i fjor også, lukta like mann den også. Kanskje de syns jeg er litt kar =)

Åh, dere må se den utrolig søte pysjen jeg fikk av Thea til jul! Den må jeg ikke glemme å ta med til Korea!!


Sorry dårlig retard bilde! Og ikke bry deg om mitt mongofjes!


Ohoh. Se på den søte julekjolen jeg brukte i går :

Skal prøve tappert å huske å ta den med i kofferten etter jeg har vasket den. Om den i hele tatt vil tørke før jeg skal dra, har så mye å vaske!

Og sist men ikke minst! Se på mitt pakkerot:
Er ikke halveis ferdig med å pakke engang.. kofferten har en veldig rar farge på bilde, er egentlig knæsh rosa. Må jo reise med stil ikke sant?? Rommet mitt ser helt bomba ut nå, ting overalt når jeg driver med pakkinga mi. Selv om det er ganske rotete, har jeg hvertfall orden på alt i hodet mitt! Så da er det GREIT =)

Ha en fin dag da folkens, nå skal jeg på familiemiddag snart! Får sagt farvel til resten av sleka jeg mangler å si hade til. Så..Baaaaibaaaaaai!

2 kommentarer:

  1. Jeg fikk parfyme til jul. Jennifer Lopez Live Luxe. Den lukter kjempegodt!

    SvarSlett
  2. Men du er litt kar, Puff!
    Du får meg til å le. Jeg kommer til å savne deg sånn. <3

    SvarSlett